Espen "over there"

På denne siden vil det komme updates from USA, California, SantaBarbara, der guttungen vil befinne seg fra januar til juni 2008.

mandag 21. januar 2008

GEOGRAFITIMER

For dere som undrer, her kommer en liten updates på hvor jeg befinner meg. Santa Barbara ligger på vestkysten av USA, i staten California! Byen er ganske liten, i amerikansk målestokk. Selve byen har ca. 100.000 innbyggere, men regner man med forstedende er det betydelig høyere. Men uansett ikke store byen, men dog veldig koselig, familievennlig og ikke minst safe, i motsetning til Los Angeles. "Santa Barbara is situated pretty central, between San Francisco in the north and LA in the south"


Som dere ser ligger Santa Barbara i område 7, central coast, og grenser til The Pacific Ocean i vest. SB (min forkortelse for Santa Barbara) blir ofte omtalt som "The American Riviera"


Santa Barbara er et flott utgangspunkt for å oppleve California's mange steder og attraksjoner. Selv har jeg lyst til/mulighet til å besøke følgende steder:

  • LA

  • San Francisco

  • San Diego

  • Mexico
  • Canada

  • Hawaii

  • Universal Studios

  • Disneyland

  • Las Vegas

  • Big Bear +++ (skisteder)
  • Roadtrip langs kysten

  • Palm Springs med over 100 golfbaner

  • Og sist men ikke minst, Hollywood. Tenker å avansere fra Cæsar, og få meg en rolle i en film... Så dere får se etter navnet mitt på rulletekster fremover;)

-Hmm, jeg har nok å gjøre frem til juni tror jeg...

Ingen kommentarer: